Iš pradžių bus neįtikėtina istorija apie tai, kaip buvo sukurtas vienas iš geriausių reklaminių šūkių. Po to brausimės pro matematikos džiungles bandydami atsakyti į klausimą, kodėl miestai – skirtingai nei žmonės ar prekiniai ženklai – gyvuoja daug ilgiau? Kas nulemia jų gyvybingumą ir kaip įmonės galėtų tai pritaikyti sau?
IDĖJOS, ATRADIMAI, žinios,
idant praskaidrintume rutiną ir taptume kūrybiškesni
„Kūrybiškumas – tai sąsajų tarp daiktų radimas, – sakė Jobsas žurnalui Wired. – <… >. Tik todėl, kad gebame apjungti, susieti patyrimus, galime sukurti naujus dalykus. O priežastis, kodėl žmonės sugeba sukurti nauja, yra tai, kad jie turi daugiau patirties nei kiti ir galvojai apie tai daugiau nei kiti… Deja, kuriant produktus, taip nutinka retai. Daugybė dirbančiųjų mūsų pramonėje neturi įvairiapusio patyrimo. Jie neturi atraminių taškų, kuriuos galėtų susieti, tada dažniausiai viskas baigiasi tradiciniais sprendimais be platesnio požiūrio į problemą…“
- Tiesiog nekreipkite į šią informaciją jokio dėmesio, jei:
- Popierinių kuro lapų pildymas Jums nėra vargas.
- Kuro apskaita – Jums vienas juokas.
- Ir galiausiai, jei įmonės politika leidžia viena kortele atsiskaityti už kelių rūšių kurą ir ne tik jį.
Minčių lietus (angl. brainstorming ) – žinomiausia kūrybinio mąstymo technika, pasirodo ne tik neskatina kūrybiškumo, bet ir gali sumenkinti kiekvieno individo pastangas sukurti ką nors vertingo. Šiame straipsnyje pateikiama įvairiausių tyrimų, kuriais bandyta patvirtinti arba paneigti „minčių lietaus“ efektyvumą, apžvalga. Išvados, prie kurių prieita, Jus gali nustebinti!
Jūsų kompiuterio kamera gali filmuoti Jus ir rinkti kompromituojančią medžiagą apie Jus, Jums to nežinant. Facebook’e niekada nebus galimybės suinstaliuoti mygtuką „nepatinka“ („dislike“) arba galimybę matyti kas žiūrėjo Jūsų profilį. O vis tiek bandydami tai padaryti – Jūs greičiausiai parsisiųsite Trojos arklį, kuris privirs košės.
Google indeksuoja viską. Jis žino viską. Tereikia tinkamai paklausti. Google paieškoje Jūs galite naudoti tam tikrus žodelius, taip vadinamus paieškos operatoriais. Tinkamai derindami juos tarpusavyje rasite ko ieškote žymiai greičiau, tiksliau ir kokybiškiau.
Naujoko sėkmė naudinga visiems. Daugelis prie jos gali (ne)tiesiogiai prisidėti. Mes siūlome atkreipti dėmesį į 10 dalykų, kurie padėtų adaptuotis naujokui, palengvintų vadovo, personalo, teisės, finansų, rinkodaros ir komunikacijos, teisės skyriaus darbus.